آخرین اخبار
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
معرفی خودرو جدید جی‌ام‌سی با مشخصات فنی |  رقیب تویوتا راوفور به بازار آمد
بازدید:۳۷۸
صد آنلاین | نسل جدید جی‌ام‌سی تراین با طراحی بروزتر، تکنولوژی‌های بیشتر و پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۷۵ اسب بخار قدرت راهی بازار خواهد شد.
کد خبر : ۱۰۶۰۷۳

به گزارش صد آنلاین، نسل کنونی جی‌ام‌سی تراین از سال ۲۰۱۸ در بازار حضور داشته اما علیرغم سن بالا، در نیمهٔ نخست سال جاری پرفروش‌ترین محصول جی‌ام‌سی بوده است. حال این شرکت اقدام به معرفی نسل جدید کراس‌اوور محبوب خود کرده است. البته ممکن است در نگاه اول متوجه نشوید که با نسل جدید تراین طرف هستید زیرا در ظاهر با چراغ‌های جلوی C شکل و خط کمری که در قسمت ستون C به سمت بالا حرکت کرده، بسیار شبیه نسل قبلی به نظر می‌رسد. بااین‌حال، با کمی دقت می‌توان متوجه جلوپنجرهٔ مستطیلی بزرگ‌تر و دماغه‌ای جعبه‌ای‌تر شد.


در عقب خودرو نیز چراغ‌های C شکل کوچک‌تری با شبرنگ‌های عمودی در طرفین سپر را می‌بینیم درحالی‌که لچکی‌های کوچک قبلی در قسمت جانبی حالا با پنجره‌های بزرگ‌تری جایگزین شده‌اند. علاوه بر این، سقف دورنگ هم قابل سفارش خواهد بود که در کنار طراحی ستون C مشابه نسل جدید شورلت اکوئناکس، نمای سقف شناور را ایجاد کرده است.


با نگاهی به داخل نسل جدید تراین، تغییرات بسیار چشمگیری جلب‌توجه می‌کند. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ها در اینجا، نمایشگر لمسی ۱۵ اینچی عمودی در میانهٔ داشبورد است که با صفحه آمپر دیجیتالی ۱۱ اینچی همراه خواهد بود.


این نمایشگرها به‌صورت استاندارد همراه با تکنولوژی‌های دیگری مثل ۱۵ سیستم کمک‌راننده ارائه می‌شوند. علاوه بر این، آپشن‌هایی مثل در صندوق برقی، سنسور باران، اینترنت ۵G و هشت دوربین بیرونی هم قابل سفارش خواهد بود.

تراین جدید در بخش فنی تغییر بزرگی را تجربه نکرده و صرفاً با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه می‌شود که ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۷۵ نیوتن متر گشتاور دارد.


این همان پیشرانهٔ نسل قبلی است ولی حالا برای انتقال نیرو به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جدید متصل خواهد بود. تراین جدید ابتدا صرفاً به‌صورت چهارچرخ محرک عرضه می‌شود اما بعداً نسخهٔ محرک جلوی آن‌هم ارائه خواهد شد. جی‌ام‌سی اما فعلاً حرفی در مورد ابعاد یا تغییراتی در شاسی تراین نزده است.



تیپ پایهٔ نسل جدید این کراس‌اوور آمریکایی، الویشن نام دارد که جایگزین تیپ‌های SLE و SLT قبلی می‌شود و اواخر سال جاری به نمایندگی‌های فروش خواهد رسید.

تیپ لوکس‌تر دنالی و تیپ AT4 با ارتقاءهای آفرودی هم سال آینده با مدل ۲۰۲۶ به بازار خواهند آمد. قیمت تراین جدید هنوز اعلام نشده است ولی با توجه به تکنولوژی‌های بیشتر و سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد، انتظار می‌رود قیمت پایهٔ کراس‌اوور جدید جی‌ام‌سی به میزان قابل‌توجهی بیشتر از ۳۰ هزار دلار نسل قبلی باشد.

مشخصات اصلی جزئیات

موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۷۵ اسب بخار و ۲۰۳ پوند-فوت گشتاور

گیربکس ۸ دنده اتوماتیک

انتقال قدرت تمام چرخ محرک (AWD)

امکانات ایمنی ترمز اضطراری خودکار، ترمز اضطراری برای عابران و دوچرخه‌سواران، هشدار عبور از ترافیک عقب، هشدار نقاط کور و دستیار فرمان

ابعاد نمایشگر ۱۵ اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی، ۱۱ اینچ نمایشگر اطلاعات راننده

ویژگی‌های داخلی صندلی‌ها و فرمان گرم‌شونده، شارژر بی‌سیم، دوربین دید محیطی HD

تجهیزات اضافی هات‌اسپات ۵G، سنسورهای باران، درب عقب برقی با قابلیت AutoSens



رینگ‌ها استاندارد ۱۷ اینچ (امکان سفارش ۱۹ و ۲۰ اینچی در نسخه Denali)

ظرفیت یدک‌کشی تا ۱۵۰۰ پوند

قابلیت‌های نسخه AT4 حالت اختصاصی Terrain، ارتفاع بالاتر، محافظ زیر بدنه، تایرهای آفرود ۱۷ اینچی

ویژگی‌های نسخه Denali صندلی‌های گرم‌شونده، سیستم تعلیق هوشمند، رینگ‌های ۱۹ اینچی (امکان سفارش ۲۰ اینچ)/خودرو بانک

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها